𝗪𝗛𝗔𝗧 𝗔 𝗪𝗘𝗘𝗞𝗘𝗡𝗗! 🔥
De afgelopen maanden gaven wij vorm aan de campagnes van drie heerlijke festivals. We ontwikkelden spot-on strategieën, richtten strakke online advertising campagnes in en bedachten on-fleek content. Kortom, een weekend voor in de boeken! 💥 Dikke shoutout naar onze opdrachtgevers van: Vestrock, Free Your Mind Festival en Wijnfestival Den Bosch.
Vestrock 🎸
Voor de derde keer op rij hebben wij met veel plezier onze handen uit de mouwen gestoken en hebben we in nauwe samenwerking met de organisatie de complete marketing vormgegeven. Een op de verschillende doelgroepen afgestemde strategie vertaald in eye-catching content, een strak ingerichte newsletter-campagne, multi-channel advertising, diverse merkactivaties en een uitgekiende PR-kalender.
We werkten nauw samen met de organisatie om de unieke identiteit van het mooist gelegen festival van Nederland te blijven waarborgen. Met opvallende visuals, pakkende verhalen en interactieve campagnes hebben we de betrokkenheid van de festivalgangers naar een nieuw niveau getild. Op het festival zelf waren we natuurlijk ook aanwezig en plaatsten we in samenwerking met het mediateam de gaafste video- en fotocontent, zodat iedere thuisblijver niet om het FOMO-gevoel heen kon. Want één ding is zeker: VESTROCK is een festival dat je niet mág missen!
Free Your Mind Festival 🚀
Afgelopen weekend waren de Stadsblokken in Arnhem weer het decor voor een van de grootste en meest toonaangevende evenementen van Nederland: Free Your Mind Festival. Maar liefst 25.000 ravende bezoekers hebben weer mogen genieten van de grootste techno-artiesten op diverse podia aan de Nederrijn.
Met een goed uitgekiende en ingerichte multichannel advertentiestrategie zorgden we ervoor dat Free Your Mind Festival in aanloop naar het evenement online overal zichtbaar was. Mede door deze online presence, hoge engagement en goed converterende advertenties was Free Your Mind Festival-zaterdag weken voor het evenement al uitverkocht!
Inmiddels is Free Your Mind uitgegroeid van festivalorganisator tot internationaal merk met meer dan 20 hoogwaardige evenementen per jaar. Wij zijn trots dat we hier in de afgelopen jaren met de inzet van diverse advertenties aan hebben mogen bijdragen. Keep on going the good work!
Wijnfestival Den Bosch 🍷
Drie dagen lang genieten van wijn, spijs, muziek en dans. Dat deden ruim 6000 bezoekers op Wijnfestival Den Bosch afgelopen weekend. Een culinaire wijnontdekkingsreis onder de rook van de Sint Jan. Met een eigen wijnglas in de hand, konden de bezoekers de heerlijkste wijnen proeven. Dit jaar had het Wijnfestival een nieuwe hoofdsponsor ChouChou. De wijn van Bas Smit en Nicolette van Dam was net als vele andere wijnen van lokale en minder lokale wijnhuizen te proeven op het Wijnfestival.
In de voorbereiding naar het Wijnfestival hebben we onze expertise op verschillende gebieden laten gelden. Van ticketing tot (marketing) projectmanagement, en van het ontwikkelen van een lokale mediastrategie tot het ontwikkelen van een influencercampagne. Potverdejo, we did it all! Mede dankzij onze campagnes liep het water (of uhhh wijn) de bezoekers een weekend lang in de mond… 🍷.