Op 2 en 3 juni 2023 vond de twaalfde editie van VESTROCK plaats. Ook dit jaar (voor het tweede jaar op rij) was Don't Mind betrokken bij de campagne van dit prachtige festival. Het festival - dat ook wel bekendstaat als het festival van de vriendschap - wordt op een prachtig eiland in de stadsgracht van de Middeleeuwse vestingstad Hulst (Zeeuws-Vlaanderen, nabij de Belgische grens) gehouden. Met meer dan 60 internationale en nationale liveacts, een onderwijs- en theaterprogramma en een creatieve en innoverende randprogrammering is het misschien wel een van de best bewaarde festivalgeheimen met internationale allure.
Hoe zorgen we ervoor dat zoveel mogelijk mensen in Nederland én België bekend raken met dit prachtige festival?
En hoe overtuigen we hen vervolgens om ook daadwerkelijk een ticket voor VESTROCK 2023 te kopen?
In samenspraak met de organisatie hebben we gekozen voor een cross mediale inzet, waarbij bijvoorbeeld gebruik is gemaakt van een gezonde combinatie van off- en online middelen. We creëerden spraakmakende en opvallende (social) content, zorgden voor continue zichtbaarheid, ontwikkelden in samenspraak een nieuwsbrieven & PR-strategie én richtten een slimme advertentiecampagne in op iedere fase van de marketingfunnel. Met zo'n 20.000 bezoekers die een weekend lang al hun zintuigen hebben laten prikkelen, was ook deze editie weer een succesvolle te noemen. Organisatie en bezoekers: bedankt!
We hebben je vraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
We hebben je aanvraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben inmiddels al drie biertjes gebrouwen en zijn inspiratie aan het opdoen voor een vierde. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
10.000 bezoekers per dag, de grootste nationale én internationale acts, een prachtige festivalplek op een eiland in de grachten van de vestingstad Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) en een succesvolle 360 graden campagne.
10.000 bezoekers per dag, de grootste nationale én internationale acts, een prachtige festivalplek op een eiland in de grachten van de vestingstad Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) en een succesvolle 360 graden campagne.
Op 2 en 3 juni 2023 vond de twaalfde editie van VESTROCK plaats. Ook dit jaar (voor het tweede jaar op rij) was Don't Mind betrokken bij de campagne van dit prachtige festival. Het festival - dat ook wel bekendstaat als het festival van de vriendschap - wordt op een prachtig eiland in de stadsgracht van de Middeleeuwse vestingstad Hulst (Zeeuws-Vlaanderen, nabij de Belgische grens) gehouden. Met meer dan 60 internationale en nationale liveacts, een onderwijs- en theaterprogramma en een creatieve en innoverende randprogrammering is het misschien wel een van de best bewaarde festivalgeheimen met internationale allure.
Hoe zorgen we ervoor dat zoveel mogelijk mensen in Nederland én België bekend raken met dit prachtige festival?
Hoe zorgen we ervoor dat zoveel mogelijk mensen in Nederland én België bekend raken met dit prachtige festival?
En hoe overtuigen we hen vervolgens om ook daadwerkelijk een ticket voor VESTROCK 2023 te kopen?
In samenspraak met de organisatie hebben we gekozen voor een cross mediale inzet, waarbij bijvoorbeeld gebruik is gemaakt van een gezonde combinatie van off- en online middelen. We creëerden spraakmakende en opvallende (social) content, zorgden voor continue zichtbaarheid, ontwikkelden in samenspraak een nieuwsbrieven & PR-strategie én richtten een slimme advertentiecampagne in op iedere fase van de marketingfunnel. Met zo'n 20.000 bezoekers die een weekend lang al hun zintuigen hebben laten prikkelen, was ook deze editie weer een succesvolle te noemen. Organisatie en bezoekers: bedankt!