Op zaterdag 10 augustus vond de 29e editie van Dance Valley Festival plaats. Sinds 1995 staat dit evenement bekend als een van de meest toonaangevende dance festivals van Nederland.
Met een breed scala aan (inter)nationale artiesten overtreft dit festival zich tegenover andere dance festivals. Denk hierbij aan namen als Dimitri Vegas & Like Mike, UNDERWORLD, Lost Frequencies, Paul Kalkbrenner en nog veel meer. Een line-up waar je u tegen zegt!
Volgend jaar bestaat Dance Valley 30 jaar. Een bijzondere mijlpaal voor hen en een trots moment voor ons omdat we sinds dit jaar met hen samen mogen werken.
Met een nieuwe organisatie achter Dance Valley, waait er een frisse wind! Dat wilden ze graag ook uitstralen, waardoor er gekozen is om de branding in een nieuw jasje te steken. Deze nieuwe huisstijl werd natuurlijk ook doorgevoerd in alle verschillende uitingen, waaronder de diverse advertenties. En dat is waar Don’t Mind om de hoek kwam kijken.
Wij hebben dit jaar samen met reorganisatie een advertentiestrategie ontwikkeld en diverse advertentiecampagnes gemaakt. Ook ondersteunden we hen met contentcreatie en e-mailmarketing.
Samen met de organisatie bepaalden we de doelen en bijpassende KPI’s. Op basis hiervan hebben we een passende strategie ontwikkeld en de advertenties gedurende de campagne geoptimaliseerd. Zo stuurden we op een zo hoog mogelijke ROAS en testten we divers advertentiemateriaal.
Door onze slimme inzet van social advertising campagnes, hebben we bezoekers uit Nederland, België en Duitsland bereikt en weten te activeren om tickets te kopen. Met als resultaat: een zeer geslaagde editie van Dance Valley 2024!
Op naar het 30 jarig jubileum 🚀
We hebben je vraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
We hebben je aanvraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben inmiddels al drie biertjes gebrouwen en zijn inspiratie aan het opdoen voor een vierde. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
Een zonovergoten festivalterrein, de grootste (inter)nationale artiesten van het moment én tienduizenden bezoekers! Dat was Dance Valley 2024.
Een zonovergoten festivalterrein, de grootste (inter)nationale artiesten van het moment én tienduizenden bezoekers! Dat was Dance Valley 2024.
Op zaterdag 10 augustus vond de 29e editie van Dance Valley Festival plaats. Sinds 1995 staat dit evenement bekend als een van de meest toonaangevende dance festivals van Nederland.
Met een breed scala aan (inter)nationale artiesten overtreft dit festival zich tegenover andere dance festivals. Denk hierbij aan namen als Dimitri Vegas & Like Mike, UNDERWORLD, Lost Frequencies, Paul Kalkbrenner en nog veel meer. Een line-up waar je u tegen zegt!
Volgend jaar bestaat Dance Valley 30 jaar. Een bijzondere mijlpaal voor hen en een trots moment voor ons omdat we sinds dit jaar met hen samen mogen werken.
Met een nieuwe organisatie achter Dance Valley, waait er een frisse wind! Dat wilden ze graag ook uitstralen, waardoor er gekozen is om de branding in een nieuw jasje te steken. Deze nieuwe huisstijl werd natuurlijk ook doorgevoerd in alle verschillende uitingen, waaronder de diverse advertenties. En dat is waar Don’t Mind om de hoek kwam kijken.
Met een nieuwe organisatie achter Dance Valley, waait er een frisse wind! Dat wilden ze graag ook uitstralen, waardoor er gekozen is om de branding in een nieuw jasje te steken. Deze nieuwe huisstijl werd natuurlijk ook doorgevoerd in alle verschillende uitingen, waaronder de diverse advertenties. En dat is waar Don’t Mind om de hoek kwam kijken.
Wij hebben dit jaar samen met reorganisatie een advertentiestrategie ontwikkeld en diverse advertentiecampagnes gemaakt. Ook ondersteunden we hen met contentcreatie en e-mailmarketing.
Samen met de organisatie bepaalden we de doelen en bijpassende KPI’s. Op basis hiervan hebben we een passende strategie ontwikkeld en de advertenties gedurende de campagne geoptimaliseerd. Zo stuurden we op een zo hoog mogelijke ROAS en testten we divers advertentiemateriaal.
Door onze slimme inzet van social advertising campagnes, hebben we bezoekers uit Nederland, België en Duitsland bereikt en weten te activeren om tickets te kopen. Met als resultaat: een zeer geslaagde editie van Dance Valley 2024!
Op naar het 30 jarig jubileum 🚀