Bij Bewakingsdienst van Mook draait het altijd en overal om veiligheid. Bewakingsdienst van Mook is een betrokken beveiligingsbedrijf in de regio Oss, Den Bosch en Waalwijk. Wat in het verleden een traditioneel beveiligingsbedrijf was, is nu volledig uitgegroeid naar een gespecialiseerde partner op gebied van Security & Safety. Met hun brede dienstenpakket bieden ze een antwoord op elke veiligheidsvraag.
Ons team ondersteunt hen bij de marketing om het bedrijf op een strategische wijze in de markt te zetten en te promoten. Wat dit precies inhoudt lees je hier.
Bewakingsdienst van Mook is upcoming! Een bedrijf in de veiligheidsbranche die het nét even anders wil doen. Met een geheel eigen aanpak en een zeer betrokken team werken zij dag en nacht aan de veiligheid van anderen. Bij zo’n vernieuwend en groeiend bedrijf hoort natuurlijk een slimme marketingaanpak, challenge accepted!
De schijnwerper viel op de vraag:
Hoe vertalen we de eigentijdse aanpak van Bewakingsdienst van Mook in een passende marketingstrategie, die bijdraagt aan het creëren van een sterk (werkgevers)merk en het vergroten van de naamsbekendheid.’
Samen bouwen aan een sterk imago en de vernieuwde huisstijl kenbaar maken. Het doel? Bewakingsdienst Van Mook succesvol op de markt positioneren, het aantrekken van nieuwe klanten en het werven van werknemers. Laat dat maar aan ons over!
Binnen deze case zetten wij onze expertise op verschillende vlakken in en daar zijn tot op heden al hele gave dingen uitgekomen! De samenwerking loopt nog steeds, dus we blijven samen streven naar mooie resultaten!
Guarding happiness
Een nieuwe huisstijl en propositie was essentieel om Bewakingsdienst van Mook met succes op de markt te profileren. Het is niet zomaar een bewakingsdienst. Hoewel ze zich in een koele, stoere wereld bevinden, willen ze niet zo aanvoelen. Het is een klein team, maar een grote speler in het vakgebied. Ze zijn deskundig en zullen samen altijd doen wat nodig is om de beste vorm van veiligheid te bieden. En dat allemaal met een vriendelijke aanpak en een brede lach op hun gezicht. Een veilig gevoel is simpelweg de grootste factor voor een gelukkig leven. Guarding happiness, oftewel het bewaken van jouw geluk. Dat telt!
Het doorvoeren van een nieuwe huisstijl in verschillende zichtbare middelen is essentieel voor een sterke, consistente en effectieve merkpresentatie die de basis legt voor langdurig succes. Een doordachte visuele identiteit wekt vertrouwen bij klanten. Daarom is de huisstijl doorvertaald in de website, autobestickering, nieuwe werkkleding, social templates en drukwerk.
360° campaigning
Na het ontwikkelen van deze splinternieuwe identiteit, zijn we aan de slag gegaan met een een doorlopende 360° campagne die zich richtte op het verhelderen van de kernboodschap (guarding happiness), het vergroten van de (online en offline) zichtbaarheid, en het tonen van de veelzijdigheid van het bedrijf. Het hoofddoel van deze strategie is om Bewakingsdienst van Mook te positioneren als een betrouwbare speler op het gebied van beveiliging, die een antwoord heeft op elke veiligheidsvraag.
Door een vooraf bepaalde jaarplanning en spraakmakende content creëren we continuïteit en online zichtbaarheid op de social media kanalen van Bewakingsdienst van Mook. Hoe we de doelgroepen bereiken? Middels social ads, LinkedIn ads, Google ads, offline campagnes en e-mailmarketing.
Ook hebben we de website onder de loep genomen. Zo hebben we de gehele hospitality- en servicetak geïntegreerd. Daarbij konden mooie foto’s niet ontbreken. Hiervoor hebben we onze projectmanagement pet opgezet en een professionele fotoshoot voorbereid en gefaciliteerd. Dit resulteerde in een ontzettend inspirerende shootdag en prachtige foto’s!
Dont’ Mind verzorgt al enkele jaren naar tevredenheid onze online marketing en vormgeving. Een zeer prettig bedrijf in omgang en communicatie.
Zij zijn zeer betrokken, betrouwbaar en professioneel in hun werken en komen gemaakte afspraken na!
We hebben je vraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
We hebben je aanvraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben inmiddels al drie biertjes gebrouwen en zijn inspiratie aan het opdoen voor een vierde. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
Bewakingsdienst Van Mook: veilig wonen, werken en leven voor iedereen. Zij zijn er als het om veiligheid gaat.
Bewakingsdienst Van Mook: veilig wonen, werken en leven voor iedereen. Zij zijn er als het om veiligheid gaat.
Bij Bewakingsdienst van Mook draait het altijd en overal om veiligheid. Bewakingsdienst van Mook is een betrokken beveiligingsbedrijf in de regio Oss, Den Bosch en Waalwijk. Wat in het verleden een traditioneel beveiligingsbedrijf was, is nu volledig uitgegroeid naar een gespecialiseerde partner op gebied van Security & Safety. Met hun brede dienstenpakket bieden ze een antwoord op elke veiligheidsvraag.
Ons team ondersteunt hen bij de marketing om het bedrijf op een strategische wijze in de markt te zetten en te promoten. Wat dit precies inhoudt lees je hier.
Bewakingsdienst van Mook is upcoming! Een bedrijf in de veiligheidsbranche die het nét even anders wil doen. Met een geheel eigen aanpak en een zeer betrokken team werken zij dag en nacht aan de veiligheid van anderen. Bij zo’n vernieuwend en groeiend bedrijf hoort natuurlijk een slimme marketingaanpak, challenge accepted!
De schijnwerper viel op de vraag:
Hoe vertalen we de eigentijdse aanpak van Bewakingsdienst van Mook in een passende marketingstrategie, die bijdraagt aan het creëren van een sterk (werkgevers)merk en het vergroten van de naamsbekendheid.’
Bewakingsdienst van Mook is upcoming! Een bedrijf in de veiligheidsbranche die het nét even anders wil doen. Met een geheel eigen aanpak en een zeer betrokken team werken zij dag en nacht aan de veiligheid van anderen. Bij zo’n vernieuwend en groeiend bedrijf hoort natuurlijk een slimme marketingaanpak, challenge accepted!
De schijnwerper viel op de vraag:
Hoe vertalen we de eigentijdse aanpak van Bewakingsdienst van Mook in een passende marketingstrategie, die bijdraagt aan het creëren van een sterk (werkgevers)merk en het vergroten van de naamsbekendheid.’
Samen bouwen aan een sterk imago en de vernieuwde huisstijl kenbaar maken. Het doel? Bewakingsdienst Van Mook succesvol op de markt positioneren, het aantrekken van nieuwe klanten en het werven van werknemers. Laat dat maar aan ons over!
Binnen deze case zetten wij onze expertise op verschillende vlakken in en daar zijn tot op heden al hele gave dingen uitgekomen! De samenwerking loopt nog steeds, dus we blijven samen streven naar mooie resultaten!
Dont’ Mind verzorgt al enkele jaren naar tevredenheid onze online marketing en vormgeving. Een zeer prettig bedrijf in omgang en communicatie.
Zij zijn zeer betrokken, betrouwbaar en professioneel in hun werken en komen gemaakte afspraken na!
Guarding happiness
Een nieuwe huisstijl en propositie was essentieel om Bewakingsdienst van Mook met succes op de markt te profileren. Het is niet zomaar een bewakingsdienst. Hoewel ze zich in een koele, stoere wereld bevinden, willen ze niet zo aanvoelen. Het is een klein team, maar een grote speler in het vakgebied. Ze zijn deskundig en zullen samen altijd doen wat nodig is om de beste vorm van veiligheid te bieden. En dat allemaal met een vriendelijke aanpak en een brede lach op hun gezicht. Een veilig gevoel is simpelweg de grootste factor voor een gelukkig leven. Guarding happiness, oftewel het bewaken van jouw geluk. Dat telt!
Het doorvoeren van een nieuwe huisstijl in verschillende zichtbare middelen is essentieel voor een sterke, consistente en effectieve merkpresentatie die de basis legt voor langdurig succes. Een doordachte visuele identiteit wekt vertrouwen bij klanten. Daarom is de huisstijl doorvertaald in de website, autobestickering, nieuwe werkkleding, social templates en drukwerk.
360° campaigning
Na het ontwikkelen van deze splinternieuwe identiteit, zijn we aan de slag gegaan met een een doorlopende 360° campagne die zich richtte op het verhelderen van de kernboodschap (guarding happiness), het vergroten van de (online en offline) zichtbaarheid, en het tonen van de veelzijdigheid van het bedrijf. Het hoofddoel van deze strategie is om Bewakingsdienst van Mook te positioneren als een betrouwbare speler op het gebied van beveiliging, die een antwoord heeft op elke veiligheidsvraag.
Door een vooraf bepaalde jaarplanning en spraakmakende content creëren we continuïteit en online zichtbaarheid op de social media kanalen van Bewakingsdienst van Mook. Hoe we de doelgroepen bereiken? Middels social ads, LinkedIn ads, Google ads, offline campagnes en e-mailmarketing.
Ook hebben we de website onder de loep genomen. Zo hebben we de gehele hospitality- en servicetak geïntegreerd. Daarbij konden mooie foto’s niet ontbreken. Hiervoor hebben we onze projectmanagement pet opgezet en een professionele fotoshoot voorbereid en gefaciliteerd. Dit resulteerde in een ontzettend inspirerende shootdag en prachtige foto’s!