Services

We make people addicted to your business

Strategie

Soms moet je gewoon beginnen. In de meeste gevallen niet. Eerst denken, dan doen. In een strategische sessie gaan we (ja, jij ook) samen op zoek naar jouw pijnpunten. Hoe komt het dat je jouw doelen niet behaalt? Waar zit ‘m de uitdaging in? En hoe kunnen we die tackelen?

Content creatie

In een digitaal landschap dat wordt gedomineerd door algoritmes is creativiteit nog altijd key. Ook (lees: zeker) in de tijd dat de Chat GPT’s en Midjourney’s van deze wereld oprukken. Scroll maar eens door TikTok. Wat zie je? Geen dure, gelikte producties waarin een Adonis in slow motion uit de zee komt gelopen om een parfum aan te prijzen. Nee, je ziet echte personen die zichzelf met een iPhone filmen terwijl ze hun mening geven over een product. User generated content.

360° campaigning

Dat klinkt als een mooie marketingterm en - guess what - dat is het ook! Heel kort door de bocht betekent het dat we ons niet beperken tot bijvoorbeeld Instagram en Google. We zetten middelen en kanalen in die binnen de strategie passen en bijdragen aan het behalen van onze doelen. Zo kan het zijn dat we in de awareness fase kiezen voor PR, een bushokjes campagne en online push kanalen om vervolgens prospects (nog zo’n mooie marketingterm!) via e-mail- en zoekmachine marketing te laten converteren.

Data analyses

Stel je voor dat je op zolder een grote bak Lego vindt. Vet, denk je in eerste instantie. Totdat je erachter komt dat het geheel volledig onder het stof staat, totaal ongeorganiseerd is en er stukjes Knex tussen zitten. Dan wordt het moeilijk om een stad te bouwen, right? Ja! Tenzij je de tijd neemt om de boel te wassen, te ordenen en de zaken die er niet in thuis horen te filteren. Daarmee creëer je overzicht in de chaos. En als je in al je enthousiasme nog meer van die veel-te-dure stenen besluit te bestellen, kost het véél minder effort om je systeem te onderhouden.